1. Základní informace
Tyto obchodní podmínky se vztahují na smlouvy uzavřené na dálku www.pojdnalov.cz mezi obchodníkom a kupujícím.
Kupujícím dle těchto VOP je fyzická osoba v postavení spotřebitele či podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.
Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s HUNTING TRADE s.r.o. nebo s ní jinak jedná.
Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely VOP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li Kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že je ve smluvním vztahu s HUNTING TRADE s.r.o. považován za podnikatele a platí pro něj pravidla uvedená ve VOP pro podnikatele.
Obchodníkem je: Společnost HUNTING TRADE s.r.o.
Adresa : Partizánska 469/74 , 039 01 Turčianské Teplice – Slovenská republika
IČO: 50 139 053, DIČ:2120184946, DIČ: SK2120184946
telefon : +421 907 068 555
email : info@pojdnalov.cz
zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina, oddíl: Sro , vložka č.k. 64860/L
HUNTING TRADE s.r.o. je plátce DPH
2. Povinnosti obchodníka
Provozovatel/obchodník se zavazuje, že zákazníkům dodá správný druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek obchodu platných v den odeslání elektronické objednávky. Provozovatel/obchodník spolu se zbožím dodá kupujícímu všechny potřebné doklady, které se ke zboží vztahují. Společnost HUNTING TRADE s.r.o. si vyhrazuje právo na chyby a omyly v cenách uvedených na e-shopu www.pojdnalov.cz.
3. Povinnosti kupujícího
Kupující se zavazuje objednané zboží řádně převzít. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k věci a proto se kupující stane vlastníkem až po úplném zaplacení kupní ceny.
Ve smyslu obchodních podmínek je kupující povinen převzít a zaplatit svoji objednávku
( Na dobírku) při dodání v co nejkratším čase.
4. Objednávka a uzavření smlouvy
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech údajů a náležitostí požadovaných elektronickým systémem při registraci kupujícího nebo při realizaci (odeslání).
Odeslání vyplněné objednávky kupujícím se považuje za návrh na uzavření smlouvy dle Občanského zákoníku, na základě nabídky obchodníka v e-shopu. K uzavření smlouvy dochází potvrzením objednávky ze strany obchodníka. Tato uvedená souvislost je závazná pro obě zúčastněné strany.
Přijetí objednávky obchodníkem bude potvrzeno emailem na adresu udanou zákazníkem při registraci nebo telefonicky na uvedený kontakt. Na uvedenou emailovou adresu Vám budou v případě potřeby zasílány veškeré další informace ohledně Vaší objednávky.
Provozovatel/obchodník je oprávněn v závislosti na charakteru obchodu (množství, cena, náklady na přepravu, vzdálenost apod.) požádat kupujícího o potvrzení objednávky důvěryhodným způsobem. telefonicky písemně, nebo emailem. V případě, že ověření není úspěšné, provozovatel/obchodník považuje objednávku za neplatnou a bude zrušena.
Ověření platnosti objednávky v případě vyšší částky
Objednávky nad 7000 CZK mohou být telefonicky ověřována z důvodu, aby nedošlo k případnému falešnému objednání na Vaši adresu nebo k chybě při objednaném množství.
Při objednávce nad 24000 CZK může obchodník vyžadovat zaplacení zálohy až do výše 50% hodnoty objednaného zboží formou zálohové faktury.
Objednávka začíná realizovat až po připsání peněz na účet provozovatele/obchodníka HUNTING TRADE s.r.o.
5. Produkt na objednávku
Naše produkty jsou ve velké míře naskladněny. Může však nastat situace, že některé z produktů je nutno doobjednat u našeho dodavatele.
Pokud se objednaný produkt nachází ve skladech u našeho dodavatele, zboží Vám bude doručeno do 3 – 5 pracovních dnů.
Pokud se jedná o produkt, který se nenachází ani ve skladech našeho dodavatele, dodací lhůta se může prodloužit až na 14 dní. Jde však jen o mimořádné případy, například. o finančně náročné produktyv ceně 24000 CZK a více.
6. Storno objednávky
Kupující má právo stornovat elektronickou objednávku bez udání důvodu a to zasláním emailu na adresu info@pojdnalov.cz, případně telefonicky a to v obou případech do 2 hodin od data a času objednávky ze strany kupujícího. V žádosti o zrušení objednávky uvede kupující jako předmět zprávy „Storno objednávky“ do zprávy uvede číslo objednávky, jméno a příjmení.
Obchodník potvrdí kupujícímu stornování objednávky.
Obchodník si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- Pokud objednávku nelze závazně potvrdit (špatně uvedené telefonní číslo nebo email, kupující neodpovídá na emaily, nezvedá telefon, a podobně)
- Je-li důvodné podezření, že jde o snahu kupujícího zavádět provozovatele/obchodníka uvedením falešných, klamavých nebo nesprávných údajů
- Pokud z důvodu vyprodání zásob nebo, pokud objednané zboží již nelze pořídit, nebo dodat v dohodnuté ceně nebo ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami (zboží se již nevyrábí nebo nedodává) a provozovatel/obchodník se nedohodne s kupujícím na náhradním plnění
- Obchodník má také právo stornovat objednávku v případě, že údaje uvedené v objednávce neodpovídají skutečnosti.
O stornování objednávky bude kupující informován telefonicky nebo emailem a v případě úhrady kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny nejpozději do 7 dnů stejným způsobem, jako byla provedena platba.
Pokud se zákazník rozhodne stornovat objednávku po uvedeném termínu t.j. 2 hodiny od data a času objednávky ze strany kupujícího, obchodník toto storno neakceptuje a uvědomí o této skutečnosti zákazníka zprávou emailem.
7. Cena zboží
Všechny ceny produktů na stránce tohoto e-shopu jsou konečné a platné v době objednání zboží včetně všech daní. Platnost nového ceníku začíná dnem jeho zveřejnění na tomto e-shopu. Obchodník je plátcem DPH. Cena produktu nezahrnuje náklady na doručení.
Ty jsou uvedeny v sekci Doručení a platby a v nákupním košíku ještě před dokončením objednávky, kde kupující vidí také celkovou cenu objednávky včetně nákladů na dodání zboží.
8. Platba za zboží a způsob platby
Obchodník akceptuje platbu za objednané zboží způsoby, které jsou uvedeny v sekci Doručení a platby.
Poštovné se v objednávce připočítává k hodnotě zboží a kupující je povinen zaplatit jej spolu s cenou zboží tak, jak je uvedeno v objednávce.
Poštovné ( náklady na doručení Česká republika):
- Prostřednictvím České pošty, cena s DPH
- Prostřednictvím DPD, cena s DPH
Formy platby :
- Bankovní převod
- Dobírka (platba při převzetí)
- Paypal
Součástí objednávky v e-shopu je povinnost kupujícího zaplatit cenu obchodníkovi za objednané zboží.
Po uskutečnění objednávky bude na email kupujícího zasláno potvrzení objednávky
9. Dodání zboží
Není-li dodací lhůta uvedena u produktu, nebo není-li tato informace součástí VOP platí, že obchodník dodá kupujícímu zboží nejpozději do 30 dnů (obvyklá dodací lhůta je maximálně do 3 pracovních dnů, v rámci České republiky). Při platbě předem obchodník odesílá zboží až po připsání platby na účet obchodníka.
Zboží se považuje za převzaté kupujícím okamžikem, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (s výjimkou dopravce) převezme všechny části objednaného zboží
Dohodnutá dodací lhůta platí, nenastanou-li nepředvídané nebo na vůli stran nezávislé okolnosti, to znamená, okolnosti vylučující odpovědnost, jako například všechny případy vyšší moci, které znemožní její dodržení.
Obchodník doručuje zboží prostřednictvím:
1. Česká pošta – expres doručení na adresu, expres doručení na poštu
2. Kurýrní společnost DPD
Pokud nastane situace, že v době tvorby objednávky kupujícím, zboží již je nedostupné, obchodník kontaktuje kupujícího v co nejkratším možném čase a dohodne se na dalším postupu při vyřizování objednávky. Společně najdeme vhodné řešení.
10. Nedoručené zásilky
Pokud zákazník požádá o opětovné odeslání zásilky, kterou nepřevzal, bude k celkové ceně zásilky účtováno další poštovné ve výši platných poštovních poplatků uvedených v obchodních podmínkách. Opětovné odeslání nepřevzaté zásilky bude provedeno na základě úhrady předem, k čemuž zákazníkovi bude zaslán email s odkazem na platbu, pokud nebude dohodnuto jinak. Pokud zákazník v požadovaném termínu neuskuteční úhradu faktury, objednávka bude stornována. Zákazník bude o stornu objednávky informován e-mailem. Další nákupy zákazníka prostřednictvím elektronického systému obchodu lze realizovat pouze platbou předem.
11. Osobité podmínky pro dárkové poukázky
Dárkovou poukázku lze použít na jednorázový nákup zboží v našem e-shopu www.pojdnalov.cz.
Dárková poukázka obsahuje unikátní kód, který je třeba vložit při vytváření objednávky v části „Slevový kupón/Dárkový šek“ do vyhrazeného políčka nákupního košíku.
Hodnota poukázky je uvedena na každé poukázce jako částka včetně DPH
Pokud je celková částka vyšší než hodnota poukázky, zákazník doplatí pouze zbytek částky
Pokud je celková částka nižší než hodnota poukázky, zbytek hodnoty bez náhrady propadá (dárkovou poukázku lze použít pouze v jedné objednávce)
Kód je platný 1 rok od nákupu , po uplynutí tohoto data se kód stává neplatným a jeho platnost nelze prodloužit
Po použití kódu na úhradu nákupu na www.pojdnalov.cz se poukaz stává neplatným
Pokud není uvedeno jinak, dárkovou poukázku lze použít pouze ke koupi zboží, nevztahuje se na služby, poštovné a jiné poplatky
V jedné objednávce lze použít maximálně jednu poukázku
Dárkovou poukázku nelze vyměnit za hotovost
Dárková poukázka může být použita na nákup sortimentu z naší nabídky v eshopu www.pojdnalov.cz s výjimkou nákupu dalších dárkových poukázek
Dárkovou poukázku nelze kombinovat při jednom nákupu
V případě zboží, na jehož nákup byl uplatněn kód, vám může být (v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo v případě oprávněné reklamace) vrácena částka prostřednictvím náhradního kódu.
Kupující není oprávněn kód dále prodávat třetím osobám. V případě, že to i přes tento zákaz učiní, je plně zodpovědný za případné škody, které třetím osobám vzniknou.
Nákup zboží se řídí platnými Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem, který naleznete na našem eshopu www.pojdnalov.cz .
Dárkovou poukázku si můžete zvolit ve variantě:
a) Elektronická forma / Dárkovou poukázku a její unikátní kód obdržíte po zaplacení objednávky emailem a bude Vám doručena ve formě PDF.
b) Tištěná forma / Dárková poukázka Vám bude odeslána na adresu, kterou zvolíte při objednávce.
10. Reklamační řád
Reklamační řád
Společnost HUNTING TRADE sro (dále jen „obchodník“) vydává ve smyslu zákona č.108/2024 Zz o ochraně spotřebitele reklamační řád.
- Všeobecná ustanovení
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) obchodníka HUNTING TRADE sro, IČ: 50 139 053 se sídlem Partizánska 469/74, 039 01 Turčianské teplice zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina, vložka 64860/L, a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží nabytého od obchodníka.
Kupující, který může být podnikatel nebo spotřebitel, je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout obchodníkovi HUNTING TRADE, sro součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o dobu, ve které kupující neposkytl požadovanou součinnost.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od obchodníka kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Není-li definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají platné a účinné právní předpisy.
Převzetím zboží u podnikatelů a spotřebitelů je okamžik jeho předání prodávajícím kupujícímu resp. převzetí od dopravce.
- Záruční doba
Záruční doba začíná běžet zásadně dnem převzetí zboží kupujícím.
Záruční doba na nové zboží je 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Akumulátory ( baterie ), které jsou součástí produktu mají záruční dobu 6 měsíců.
Záruční list se vystavuje na žádost kupujícího. K uplatnění reklamace postačuje doklad o koupi. Pro uplatnění reklamace vyplňte formulář: Reklamační formulář
Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, pro kterou bylo zboží v reklamaci. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
- Způsob vyřízení reklamace
Má-li zboží vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Obchodník je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
Kupující by však neměl dále používat věc, na které zjistil vadu. Pokud jde o vady, které se vyskytnou po koupi, je třeba je vytknout bez zbytečného odkladu od zjištění vady, nejpozději do uplynutí záruční doby. Po uplynutí záruční doby právo na reklamaci zanikne.
Opotřebování charakteristické pro daný materiál nebo použití se nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokud z povahy prodané věci vyplývá, že její životnost je kratší než záruční doba a když při obvyklém užívání takové věci dojde k jejímu celkovému opotřebení ještě před uplynutím záruční doby.
Zboží musí být zasláno se všemi jeho součástmi, se kterými bylo dodáno, bez případných znečištění. K reklamovanému zboží musí být přiložen doklad o koupi a vyplnění Reklamačního formuláře musí být čitelně (nejlépe vypsaný elektronicky, případně, pokud si jej zákazník stáhne z našeho eshopu vypsaný hůlkovým písmem).
Vyplňte nebo stáhněte zde: Reklamační formulář
Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, nevzniknou-li tím obchodníkovi nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Obchodník může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za věc bez vady, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
Při uplatnění reklamace obchodník určí způsob vyřízení reklamace ihned nebo ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.
Tento Reklamační řád se nevztahuje na právní vztah založený koupí zboží u obchodníka v případě, že kupujícím (zákazníkem) je podnikatel (§ 2 odst. 2 zákona č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů; dále jen " Obchodní zákoník " ). Takový právní vztah mezi HUNTING TRADE sro a kupujícím – podnikatelem, jehož předmětem je koupě zboží (služby) u obchodníka, se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku (zejména § 429 resp. § 409 a násl. Obchodního zákoníku).
Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u obchodníka, na fakturační adrese:
HUNTING sro, Partyzánská 469/74, 039 01 Turčianské Teplice
Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.
Vyřízením reklamace se rozumí ukončení reklamačního řízení předáním opraveného výrobku, výměnou výrobku, vrácením kupní ceny výrobku, vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku, písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.
Obchodník je povinen při uplatnění reklamace vydat kupujícímu potvrzení. Je-li reklamace uplatněna e-mailem, obchodník je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit kupujícímu ihned; není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud kupující má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.
Reklamace se nevztahují na případy:
- mechanickým poškozením zboží,
- elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží,
- pokud bylo zboží nebo jeho část poškozena počítačovým virem apod.,
- pokud se chyba projevuje pouze u softwaru, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob pořízení, nebo použitím neautorizovaného softwaru a spotřebního materiálu,
- zboží bylo poškozeno v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
- provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů (nekvalifikovaným zásahem se rozumí zásah jakékoli jiné osoby kromě prodávajícího nebo autorizovaného servisu ),
- zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li chyba v důsledku této úpravy,
- při chybně provedeném upgrade firmware,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
Kupující se vystavuje riziku zamítnutí reklamace v případě, že je zboží nebo jeho součást znečištěna nebo nesplňuje základní hygienické podmínky.
- Společná ustanovení
Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vybavení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.
Kupující je povinen zkontrolovat přebírané zboží a jeho soulad s výdejním protokolem reklamace. Kupující dále zkontroluje kompletnost zboží, zvláště zda balení obsahuje vše, co má obsahovat. K pozdějším námitkám nebude přihlédnuto. Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění.
Nevyzvedne-li si kupující věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, má prodávající právo věc prodat a výtěžek použít k úhradě skladného.
V případě technicky složitých přístrojů se v rámci reklamace vyžadují speciální servisní střediska, či spádová oblast, která jsou zodpovědná za odstranění reklamace, nebo také její zamítnutí, z důvodů, které jsou uvedeny v těchto reklamačních podmínkách. Tyto se zpravidla nacházejí mimo území České republiky. Jedná se o státy jako jsou: POLSKO, MAĎARSKO, NĚMECKO, LITVA, ČESKÁ REPUBLIKA. Z toho důvodu může dojít k situaci, že z objektivních důvodů je velmi obtížné dodržet reklamaci v zákonné 30denní lhůtě a podle paragrafu 622 odst. 3 Občanského zákoníku dojde k uplatnění ze strany obchodníka k prodloužení reklamačního období z objektivních příčin. O této situaci bude zákazník obchodníkem informován ještě před ukončením zákonné 30denní lhůty. To závisí na konkrétním případu. O tomto všem Vás bude obchodník informovat a to jak o prodloužení doby vyřízení reklamace tak io její předpokládané délce. Po uplynutí této lhůty se má za to, že chyba na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Tato lhůta rovněž platí i pro kupujícího, který je podnikatel.
Váš reklamovaný produkt odesílá naše společnost HUNTING TRADE sro k jednotlivým našim dodavatelům podle toho, která značka produktu odpovídá jeho dodání.
Pokud se Váš reklamovaný produkt nachází u více dodavatelů v našem seznamu a Vy máte zájem o informaci, od kterého konkrétního dodavatele je Váš reklamovaný produkt kontaktujte nás emailem na: info@podnalov.cz
Nabízíme Vám informaci o společnostech, které zajišťují autorizovaný servis pro jednotlivé značky produktů ZDE:
Záruční podmínky se řídí ustanoveními Občanského zákoníku č.40/1964Sb.v platném znění +Občanský zákoník a zákonem č.250/2007 Zz o ochraně spotřebitele.
11. Odstoupení od smlouvy
Odstoupení od smlouvy jako podnikatel:
Při nákupu jako podnikatel (tedy na IČO) nemáte při nákupu učiněného distančně, na rozdíl od spotřebitele, ze zákona právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů. Zákon v tomto ohledu zvýhodňuje pouze spotřebitele.
Kupující/spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
Zboží se považuje za převzaté kupujícím okamžikem, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud se a) zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodává odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu, c) zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.
Kupující může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Upozornění:
1. Možnost vrácení zboží se nevztahuje na právnické osoby a při možnosti osobního odběru v sídle společnosti: HUNTING TRADE s.r.o., Partizánska 469/74, 039 01 Turčianské Teplice - Slovenská republika
2. Zboží vrácené formou dobírky nebude akceptováno a společnost HUNTING TRADE s.r.o. v sídle . Partizánska 469/74, 039 01 Turčianské Teplice - Slovenská republika, ho nepřebere.
3. V případě neoprávněného vrácení zboží bude toto zboží vráceno zákazníkovi na jeho náklady. Neoprávněné vrácení zboží znamená, že nebylo společnosti HUNTING TRADE s.r.o. doručeno odstoupení smlouvy.
4. Zákazník nemá právo na vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů, pokud se tak s prodejcem dohodl. Zákazník musí být o této skutečnosti písemně (e-mailem) seznámen ze strany prodejce a musí písemně (e-mailem) potvrdit, že tuto podmínku akceptuje. Tento postup může být uplatněn ze strany prodejce v případě nákupu specifických produktů, technologicky složitých zařízení, zařízení s mimořádně specifickým využitím a v případě produktů upravených a objednaných na míru a dle požadavků zákazníka.
Rozhodné právo
Právní vztahy mezi zákazníkem – spotřebitelem a obchodníkem blíže neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí právním zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
Při osobním odběru zboží si zákazník zboží zkontroluje a má právo jej nepřevzít. Po převzetí však již takový prodej nespadá do výše zmíněného zákona az tohoto důvodu není možné zboží vrátit bezdůvodně do 14 dnů.
Kupující může uplatnit právo na odstoupení smlouvy v písemné podobě na adresu: HUNTING TRADE s.r.o., Partizánska 469/74, 03901 Turčianské Teplice - Slovenská republika, nebo na jiném trvalém nosiči (např. e-mailem na: info@pojdnalov.cz )
Ve svém odstoupení je třeba uvést:
- Odstoupení v zákonné lhůtě
- Název zboží, jeho cena, číslo faktury, datum převzetí zboží
- Způsob vrácení peněz, jakým si zákazník přeje vrátit peníze
Právo na odstoupení od smlouvy lze uplatnit odesláním oznámení o odstoupení od smlouvy iv poslední den čtrnáctidenní lhůty.
Po doručení oznámení o odstoupení od smlouvy obchodník vrátí nejpozději do 15 dnů kupujícímu veškeré platby (za celé zboží nebo zálohu), které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků . Obchodník vrátí platbu stejným způsobem, jako kupující použil při své platbě. Kupující se může s obchodníkem dohodnout i na jiném způsobu vrácení platby.
Obchodník není povinen uhradit kupujícímu dodatečné náklady, pokud si kupující výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený obchodníkem. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil kupující, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízený obchodníkem.
Při odstoupení od smlouvy obchodník není povinen vrátit kupujícímu platby před tím, než mu je zboží doručeno nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět obchodníkovi, ledaže obchodník navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.
Kupující je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět nebo je předat obchodníkovi nebo osobě pověřené obchodníkem k převzetí zboží. Tato lhůta se považuje za zachovanou, pokud bylo zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty.
Při odstoupení od smlouvy nese kupující pouze náklady na vrácení zboží obchodníkovi nebo osobě pověřené obchodníkem na převzetí zboží a také náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty.
Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
Od kupujícího, který odstupuje od smlouvy vyžadujeme, abyste nám vrátili zboží v nepoužitém a jinak opětovně prodejním stavu. Nové a nepoužité znamená, že na předmětném zboží nejsou žádné stopy nebo znaky opotřebování. Neprodáváme použité zboží a neakceptujeme vrácení žádného zboží, které by naznačovalo, že bylo použito. V takovém případě bude zboží vráceno kupujícímu. Za účelem zjištění povahy, charakteristik a funkčnosti zboží by měl spotřebitel se zbožím manipulovat a zkontrolovat jej pouze takovým způsobem, jakým by mu to bylo umožněno v „kamenném“ obchodě. Od kupujícího se vyžaduje, aby během lhůty pro odstoupení od smlouvy se zbožím manipuloval a kontroloval jej s náležitou péčí. Zboží musí být vráceno v originálním balení, nepoškozené tak, aby bylo schopno dalšího prodeje.
Adresa pro vrácení zboží:
HUNTING TRADE s.r.o.
Partizánska 469/74
039 01 Turčianske Teplice
Slovenská republika
13. Alternatívne riešenie sporov
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se v souladu s čl. 6 této úmluvy neuplatní.
Případné spory mezi HUNTING TRADE s.r.o. a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Před přistoupením k mimosoudnímu řešení sporu, HUNTING TRADE s.r.o. doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na HUNTING TRADE s.r.o. pro vyřešení nastalé situace.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případe sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.
14. Ochrana osobních údajú
Je pro nás velmi důležité, aby osobní údaje našeho klienta byly vždy v bezpečí. Z tohoto důvodu jsme všechny procesy zpracovávání osobních údajů našich klientů nastavili tak, aby byly v souladu s aktuální právní úpravou, (1), přičemž v této části jsou uvedeny základní informace o podmínkách zpracování Vašich osobních údajů. V případě, že byste měli jakékoli dotazy, prosím, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.
(7) Zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů ao volném pohybu takových údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (všeobecná nařízení o ochraně osobních údajů), (dále le „GDPR“), jakož i zákonem č.18/2018 Z.z. o ochraně osobních údajů o změně a doplnění některých zákonů (dále jen „Zákon“).
II. Kde nás můžete kontaktovat?
Pro uplatnění všech a jakýchkoli Vašich práv týkajících se ochrany osobních údajů (uvedených níže v čl. VII.), si Vám dovolujeme poskytnout kontaktní údaje naší společnosti:
HUNTING TRADE, s.r.o.
sídlo : Partizánska 469/74, 039 01 Turčianské Teplice - Slovenská republika
zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina , odd. Sro, vl.č. 64860/L
jednatelé společnosti : Róbert Kubáň
a)Pro poštovní komunikaci prosím použijte následující kontaktní údaje:
HUNTING TRADE s.r.o., Partizánska 469/74, 039 01 Turčianské Teplice – Slovenská republika
b)Pro elektronickou komunikaci, prosím, použijte následující kontaktní údaje info@pojdnalov.cz
c) Pro telefonickou komunikaci prosím použijte následující kontaktní údaje: telefonní kontakt: +421 907 068 555
II. Kdo u nás odpovídá za plnění všech povinností v oblasti ochrany osobních údajů?
Vzhledem ke skutečnosti, že nám předmětná povinnost nevyplývá z právní úpravy, nemáme určenou žádnou odpovědnou osobu v oblasti ochrany osobních údajů, přičemž všechny a jakékoli povinnosti a závazky si v této sféře plníme sami s nejvyšší odbornou péčí, na kterou se můžete spolehnout.
III. Jaké Vaše osobní údaje zpracováváme? Z jakých důvodů? K jakým účelům ?
Osobní údaje zpracováváme pouze v nezbytném rozsahu (zejména v rozsahu jméno, příjmení, adresa, telefonní kontakt, emailový kontakt), přičemž nezpracováváme zvláštní kategorie osobních údajů (tzv. citlivé osobní údaje). Osobní údaje našich klientů zpracováváme pro různé účely týkající se prodeje zboží a poskytování služeb v oblasti tohoto prodeje, avšak pouze v minimálním rozsahu tak, aby byla dodržena zásada minimalizace účelu zpracování osobních údajů stanovená v GDPR, podle které provozovatel/obchodník může osobní údaje získávat pouze na konkrétní určené, výslovně uvedené a legitimní účely. Osobní údaje našich klientů zpracováváme zákonným způsobem, a to pouze v mezích právních základů, které jsou stanoveny v či. 1 GDPR (zjednodušeně řečeno zpracovávat Vaše osobní údaje můžeme pouze tehdy, jde-li o jeden z těchto důvodů. 2) V tomto případě zdůrazňujeme, že mezi předmětné právní základy, na jejichž základě je možné zpracovávat Vaše osobní údaje, se zařazuje i dání souhlasu Vaší osoby se zpracováním osobních údajů, avšak pouze v případě, že neexistuje jiný právní základ (tj. je-li důvodem pro zpracování osobních údajů plnění smlouvy, a tedy, Vaše osobní údaje je nezbytné zpracovávat proto, abychom Vám mohli řádně dodat zboží nebo poskytnout službu (např. zaslat Vám potvrzení objednávky na Váš email, přiřadit Vaši platbu k objednávce, ještě i Váš zvláštní souhlas se zpracováním osobních údajů).
(2) Provozovatel/obchodník může zpracovávat osobní údaje pouze:
- dotyčná osoba vyjádřila souhlas se zpracováním osobních údajů pro jeden nebo více konkrétních účelů
- zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je dotyčná osoba nebo, aby na základě žádosti dotyčné osoby byla provedena opatření před uzavřením smlouvy
- zpracování je nezbytné pro plnění zákonné povinnosti provozovatele/obchodníka
- zpracování je nezbytné, aby se ochránily životně důležité zájmy dotyčné osoby nebo jiné fyzické osoby
- zpracování je nezbytné pro splnění úkolu realizovaného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci svěřené provozovateli/obchodníkovi
- zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů, které sleduje provozovatel nebo třetí strana, s výjimkou případů, kdy nad takovými zájmy převažují zájmy nebo základní práva a svobody dotyčné osoby, které vyžadují ochranu osobních údajů, zejména pokud je dotyčnou osobou dítě
Touto cestou si dovolujeme informovat , že jako provozovatel/obchodník zpracováváme pouze a výlučně následující osobní údaje , a to pro tyto účely a na základě těchto právních základů :
1.na uzavření spotřebitelské smlouvy
Seznam údajů: jméno, příjmení, adresa (ulice, číslo domu případně bytu, patra, poštovní směrovací číslo, kraj, stát), telefonní kontakt, emailový kontakt, Vaše bankovní údaje (banka, číslo účtu, IBAN), název firmy, IČ, DIČ, IČ DIČ
Za účelem: uzavření spotřebitelské smlouvy, možnost zpracování objednávky a řádného doručení objednaného plnění (zboží, služby) zákazníkovi, vystavené faktury, jakož i možnost realizování úhrady ceny za plnění a její spárování s objednávkou.
Právní základ : čl. 6 odst. 1 písm. a( GDPR : zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je dotyčná osoba (kupující) provedli opatření před uzavřením smlouvy.
2.Na soutěže a akce
Seznam údajů: jméno, příjmení, adresa (ulice, číslo domu případně bytu, patra, poštovní směrovací číslo, kraj, stát), telefonní kontakt, emailový kontakt, přezdívka na sociálních sítích Facebook, Instagram
Za účelem: zapojení se do soutěže, či akce organizované provozovatelem/obchodníkem internetového obchodu www.podnalov.cz, sociální síti Facebook a Instagram, vyhodnocení soutěže, či akce a předání výhry klientovi ( zákazníkovi ) jako výherci, přizpůsobení naší nabídky individuálním potřebám klienta ( zákazníka ) .
Právní základ : Čl. 1 písm. a) GDPR : dotyčná osoba vyjádřila souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden nebo více konkrétních účelů.
3.Cookies
Seznam údajů: textový soubor, který webová stránka ukládá v počítači nebo mobilním zařízení klienta při jejím prohlížení, IP adresa
Za účelem: zapamatování uživatelských nastavení, pro lepší přizpůsobení reklam zájmů klientů a funkcionalitu webstránek, vylepšení zákaznické podpory
Právní základ : Čl. 1 písm. ) GDPR : dotyčná osoba vyjádřila souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden nebo více účelů
4.Přímý marketing
Seznam dat : jméno, emailová adresa
Za účelem: nabídka zboží a služeb prostřednictvím elektronické pošty, informace o plánovaných akcích, odprezentování reklamních a marketingových aktivit, odesílání novinek, rad, tipů a triků, newsletter
Právní základ : Čl. 1 písm. f) GDPR : zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů, které sleduje provozovatel nebo třetí strana, s výjimkou případů, kdy nad takovými zájmy převažují zájmy nebo základní práva a svobody dotyčné osoby, které vyžadují ochranu osobních údajů, zejména je-li dotyčnou osobou dítě ( ve smyslu Recitálu 47 GDPR lze zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu považovat za oprávněný zájem provozovatele.
IV. Komu se Vaše osobní údaje poskytují?
Osobní údaje našich klientů (zákazníků) chráníme, přičemž tyto nezpřístupňujeme a ani neposkytujeme třetím osobám či subjektům, s výjimkou osob společností, které zajišťují vedení účetnictví naší společnosti, IT infrastrukturu, zasilatelské služby, doručovacím společnostem (kurýrem), fakturační webové nástroje, administrativní asistentské práce, a z tohoto důvodu se považují nejen za " zprostředkovatele " , ale i příjemce ve smyslu GDPR. Obchodník může poskytnout osobní údaje zákazníka ( v rozsahu : emailová adresa ( společnosti Heureka Shopping, s.r.o., výlučně pro účely programu " Ověřeno zákazníky " pro získání zpětné vazby od kupujícího v souvislosti s uskutečněným nákupem v eshopu obchodníka www.podnalov.cz. Výběr našich partnerů realizujeme mimo jiné is ohledem na záruky jejich spolehlivosti a odborné péče při zpracovávání osobních údajů našich klientů, přičemž tyto subjekty jsou námi zavázány mlčenlivostí a povinností přijmout přiměřená technická a organizační opatření, aby zpracovávání osobních údajů splňovalo požadavky GDPR a Zákona. taková povinnost bude vyplývat ze zákona nebo rozhodnutí orgánu veřejné moci, mohou být Vaše osobní údaje poskytnuty i orgánem veřejné moci či jiným subjektem.
V. Přenášíme Vaše osobní údaje mimo Evropskou unii?
Osobní údaje našich klientů nepřenášíme do třetích zemí nebo mezinárodní organizace, a uvedené ani neplánujeme, proto si naši klienti mohou být jisti ochranou jejich osobních údajů, které zpracováváme při naší činnosti.
VI. Po jakou dobu uchováváme Vaše osobní údaje?
Součástí našeho online prodeje v našem eshopu na webové adrese www.pojdnalov.cz je i marketingová strategie, zda realizace online soutěží a akcí, kde naší snahou je nejen zvýšení prodeje, ale také co v nejširší možné míře zvýšit a zkvalitnit služby zákazníkům. Z tohoto důvodu posíláme klientům (zákazníkům) a fanouškům informační příležitostné emaily. U každého jednoho emailu, který odesíláme, má příjemce možnost odhlásit se z odběru emailů kliknutím na odhlašovací linku v patičce emailu. Vzhledem k výše uvedenému jsou osobní údaje kupujícího uchovávaného v informačním systému prodávajícího deset (10) let, a to při každém jednotlivém účelu zpracování osobních údajů. Kupující má právo a možnost aktualizovat osobní údaje v online režimu na web stránce internetového obchodu www.pojdnalov.cz, v zákaznické sekci, po přihlášení, nebo jinou formou (emailem písemně). Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů zajišťujeme jejich výmaz případně anonymizaci, a to plně s GDPR a Zákonem.
VII. Jaká jsou Vaše práva vůči nám v oblasti ochrany osobních údajů?
Jako zúčastněné osobě Vám z GDPR vyplývají několik práv, na která si Vás dovolujeme touto cestou upozornit, a to:
a) Právo na přístup k osobním údajům
Jako kupující máte právo od nás požadovat potvrzení o tom, zda zpracováváme osobní údaje, které se Vás týkají a pokud ano, tak máte právo získat přístup k těmto osobním údajům, jakož i právo na základní informace o zpracovávání Vašich osobních údajů. Kupující má právo získat přístup k takovým údajům a také informace, k jakému účelu se zpracovávají, jaké kategorie údajů se zpracovávají, komu se osobní údaje poskytují, jak dlouho se osobní údaje uchovávají, zda existuje automatizované individuální rozhodování včetně profilování. První poskytnutí výše uvedených osobních údajů kupujícímu jsou bezplatné. Opakované poskytnutí osobních údajů, o které kupující požádá, bude zpoplatněno jako administrativní poplatek ve výši 5 €. Za tímto účelem je možné nás kontaktovat kdykoli, a to prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v čl. I. " Kde nás můžete kontaktovat ? ".
b) Právo na opravu a/nebo doplnění osobních údajů
Máte právo požadovat, abychom bez zbytečného odkladu opravili nesprávné osobní údaje, které se Vás týkají, jakož i právo na doplnění neúplných osobních údajů. Za tímto účelem je možné nás kontaktovat kdykoli, a to prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v čl.I. "Kde nás můžete kontaktovat?"
c) Právo na vymazání osobních údajů
Právo požadovat bezodkladné vymazání Vašich osobních údajů máte pouze v případě, že ?
- osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly získávány nebo jinak zpracovávány
- odvoláte souhlas, na jehož základě se zpracování provádí, a pokud neexistuje jiný právní základ pro zpracování
- namítání vůči zpracování a nepřevažují žádné oprávněné důvody pro zpracování
- osobní údaje byly zpracovány nezákonně
- osobní údaje musí být vymazány, aby se splnila zákonná povinnost podle práva Evropské unie nebo práva členského státu, kterému podléháme
- osobní údaje byly získávány v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti podle či. 1 GDPR
Za tímto účelem nás můžete kdykoli kontaktovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v článku. I. ! Kde nás můžete kontaktovat? " přičemž následně posoudíme, zda ve Vašem případě neexistují výjimky, kdy není třeba vymazat Vaše údaje i když je splněna některá z výše uvedených podmínek (např. je to nutné k uplatňování právních nároků).
d) Právo na omezení zpracovávání osobních údajů
Máte právo, abychom omezili zpracování Vašich údajů (tj. Vaše údaje pouze uchovávali, avšak jiným způsobem je nezpracovávali ), pokud :
- jste napadli správnost osobních údajů
- zpracování je protizákonné a Vy namítáte proti vymazání osobních údajů a žádáte místo toho omezení jejich použití
- již nepotřebujeme Vaše osobní údaje pro účely zpracování, ale potřebujete je Vy k prokázání, uplatňování nebo obhajování právních nároků
- namítáte vůči zpracování
Za tímto účelem nás můžete kdykoli kontaktovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v článku. I „Kde nás můžete kontaktovat?“, přičemž následně posoudíme, zda ve Vašem případě neexistují výjimky, kdy je možné Vaše osobní údaje zpracovávat i jiným způsobem, nejen uchováváním.
e) Právo namítat proti zpracování osobních údajů
Máte právo namítat proti zpracování Vašich osobních údajů, pokud je právním základem zpracování Vašich osobních údajů : a) nezbytné splnění úkolu realizovaného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci nebo b) zpracování nezbytné pro účely oprávněných zájmů, které sleduje naše společnost nebo třetí strana, s výjimkou případů, kdy nad takovými zájmy převažují zájmy nebo základní práva a svobody Vaší osoby, které vyžadují ochranu osobních údajů, zejména, je-li dotyčnou osobou dítě. Pokud jsou Vaše údaje zpracovávány pro účely přímého marketingu, máte právo kdykoli namítat proti zpracování osobních údajů v rozsahu, v jakém souvisí s takovým přímým marketingem. Za tímto účelem nás můžete kdykoli kontaktovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v článku. I. " Kde nás můžete kontaktovat?". Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat pouze, pokud bychom prokázali nezbytné oprávněné důvody pro zpracování, které by převažovaly nad zájmy, právy a svobodami nebo důvody pro prokazování, uplatňování nebo obhajování právních nároků.
f) Právo na přenosnost osobních údajů
Pokud se zpracování Vašich osobních údajů provádí automatizovanými prostředky, a to na základě Vašeho souhlasu nebo pro účely plnění smlouvy, máte právo získat osobní údaje, které se Vás týkají a které jste nám poskytli, a to ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a máte právo přenést tyto údaje další osobě (provozovateli).
g) Právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů
V neposlední řadě máte právo kdykoli odvolat Vámi udělený souhlas se zpracováním osobních údajů, které se Vás týkají. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování osobních údajů založeném na souhlasu před jeho odvoláním. Za tímto účelem nás můžete kdykoli kontaktovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v článku. I. . " Kde nás můžete kontaktovat ? "
h) Právo podat stížnost dozorčímu orgánu
Touto cestou Vás zároveň informujeme, že v případě, že máte za to, že došlo k porušení práv fyzických osob při zpracovávání Vašich osobních údajů nebo k porušení Zákona či nařízení GDPR, může podat návrh na zahájení řízení o ochraně osobních údajů, a to Úřadu pro ochranu osobních údajů České republiky. Vzor návrhu je uveřejněn na stránce Úřadu pro ochranu osobních údajů České republiky www.dataprotection.gov.sk.
Výše uvedené informace o ochraně osobních údajů se týkají i předsmluvních vztahů (tj. registrace v eshopu za účelem budoucího nákupu nebo například vyžádání poptávky, cenové nabídky, či informací o zboží a službách prodávajícího).
VIII. Jste povinen nám poskytnout Vaše osobní údaje?
Poskytnutí Vašich osobních údajů je v zásadě dobrovolné, avšak některé Vaše osobní údaje se vyžadují pro řádné plnění smlouvy (tj. pro řádné a včasné poskytnutí zboží a služby), a proto pokud k jejich poskytnutí nedojde, nebude možné z naší strany řádně plnit povinnosti související s dodáním zboží nebo služby.. Také zpracování osobních údajů kupujícího je nezbytné i pro účely archivace (pro plnění povinnosti obchodníka na základě právních předpisů ČR, například uchování účetních dokladů po dobu 10 let).
IX. Získáváme Vaše osobní údaje iz jiných zdrojů, než od Vás?
Ne. Veškeré osobní údaje, které zpracováváme, pocházejí výslovně od klientů (kupujících) a fanoušků našich produktů, kteří projeví zájem o námi nabízené informace.
Jaká základní technická a organizační opatření jsme přijali na ochranu Vašich údajů?
Za účelem co nejvyšší ochrany Vašich osobních údajů jsme do procesů zpracování osobních údajů implementovali následující zabezpečení a přijali tato technická a organizační opatření :
- máme vypracovanou interní dokumentaci týkající se zpracování osobních údajů a jejich ochrany, přičemž tato je plně souladná s GDPR a Zákonem
- všechny osoby, které mají na základě našeho pověření přístup k Vašim osobním údajům, jsme poučili a tyto osoby zpracovávají Vaše osobní údaje na základě našich pokynů, které jsou v souladu s GDPR a Zákonem
- pravidelně přeškolujeme osoby, které zpracovávají Vaše osobní údaje na základě našeho pověření
- realizujeme pravidelný monitoring právních předpisů v oblasti osobních údajů
- výběr našich partnerů realizujeme mimo jiné i s ohledem na záruky jejich spolehlivosti a odborné péče při zpracovávání osobních údajů našich klientů, přičemž tyto subjekty jsou námi zavázány mlčenlivostí a povinností přijmout přiměřená technická a organizační opatření, aby zpracovávání osobních údajů splňovalo požadavky GDPR a Zákona
- všechny stránky a aplikace, na kterých se uchovávají Vaše osobní údaje, jsou chráněny heslem a šifrováním
X. Realizujeme automatizované rozhodování včetně profilování?
Nevydáváme žádná rozhodnutí, která by byla založena výlučně na automatizovaném zpracování, včetně profilování a která by měla právní účinky, které by se Vás týkaly nebo by Vás podobně významně ovlivňovaly.
S cílem zajistit řádné fungování internetového obchodu může obchodník ukládat na zařízení kupujícího malé datové soubory - cookies, díky kterým si internetový obchod může na určitou dobu uchovávat údaje o činnosti a nastaveních (např. přihlašovací jméno, jazyk, velikost písma apod.). Internetový obchod obchodníka používá soubory cookies k zapamatování uživatelských nastavení kupujícího a pro nezbytnou funkcionalitu internetového obchodu, případně pro marketingové účely. Kupující může všechny soubory cookies uložené v jeho zařízení vymazat a případně internetový prohlížeč ve svém zařízení nastavit tak, aby znemožnil jejich ukládání. V takovém případě bude kupující při opakované návštěvě internetového obchodu pravděpodobně muset manuálně upravovat některá nastavení a některé služby nebo funkce internetového obchodu nemusí být funkční.
Tyto podmínky jsou platné od 1.1.2023
Obchodník si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění